FAMIQ implementa MicroStrategy per l'Anàlisi de Vendes, Gestió de l'inventari y planificació de la demanda

Medi Ambient d'Alt Rendiment BI proporciona majoria dels informes i anàlisis en 5 segons

McLean, Virginia, 18 de maig de 2010 - MicroStrategy ® Incorporated (NASDAQ: MSTR), proveïdor líder mundial de Business Intelligence (BI), ha anunciat recentment que confia en la seva FAMIQ aplicacions d'alt rendiment de MicroStrategy per anàlisi de vendes, gestió de inventari, i planificació de la demanda. Amb una presència en el mercat argentí des de fa més de 50 anys, FAMIQ és líder de mercat en la producció i comercialització de bobines d'acer inoxidable i fulles, tubs, canonades i accessoris.

FAMIQ utilitza MicroStrategy per analitzar les vendes dels seus productes a través de més de 30.000 sucursals i línies de productes, que permetin gestionar per fer previsions de vendes ben informats i les decisions de fixació de preus de productes. Els usuaris empresarials en constant FAMIQ aconseguir temps de resposta ràpida, amb informes i quadres de comandament normalment s'executa en 5 segons o menys. Amb un accés ràpid als informes i quadres de comandament MicroStrategy, la gestió de FAMIQ pot reaccionar ràpidament i prendre decisions informades que poden reduir els costos i maximitzar els ingressos. A més, permet als usuaris de negocis FAMIQ proporcionar als clients cotització el més aviat possible, per mantenir un avantatge competitiu. FAMIQ seus crèdits d'alt rendiment al seu afinada entorn SAP BW, s'executa en un sistema operatiu de 64 bits, juntament amb la capacitat d'emmagatzematge en memòria cau de MicroStrategy eficient i una estreta integració amb SAP BW.

Mitjançant l'anàlisi de dades de vendes i màrqueting, FAMIQ també avalua els nivells d'inventari i la demanda dels seus productes. Amb aquesta informació, FAMIQ és capaç de pressupostos amb major eficàcia quan l'acer d'importació i altres materials per satisfer les demandes dels seus milers de clients i reduir les despeses innecessaris. FAMIQ executius, gerents, analistes i altres empleats realitzar anàlisis utilitzant quadres de comandament MicroStrategy i centenars d'informes.

"El factor més important per a la nostra organització és la velocitat amb què podem reaccionar a les necessitats del negoci", va dir Santiago Allande, Chief Information Officer, FAMIQ."MicroStrategy permet als nostres executius i altres usuaris de negoci per a generar informes i anàlisi en qüestió de segons, que al seu torn, permet als nostres empleats a prendre decisions oportunes que dramàticament impactin en el negoci. A més, el nostre entorn de BI d'alt rendiment fomenta l'ús de BI en tota la companyia, proporcionant una major visibilitat en el negoci durant més empleats ".

"Estem orgullosos de que el medi ambient FAMIQ de BI està tenint un impacte positiu en el seu negoci", va dir Sanju Bansalease, COO de MicroStrategy. "Proporcionar als nostres clients amb aplicacions d'alt rendiment d'intel ligència de negocis ha estat i serà sempre una prioritat per MicroStrategy i és clau per l'èxit continu dels nostres clients".

Sobre FAMIQ
Amb una presència en el mercat argentí de més de 50 anys, FAMIQ és l'empresa líder en la producció i comercialització de bobines d'acer inoxidable i fulles, tubs, canonades i connexions.

MicroStrategy Incorporated

Fundada el 1989, MicroStrategy és líder mundial en business intelligence (BI) la tecnologia. MicroStrategy ofereix programari de reporting, anàlisi, i el programari de vigilància que les principals organitzacions d'ajuda a prendre millors decisions cada dia. Les companyies trien MicroStrategy per la seva facilitat d'ús, anàlisi sofisticats, i les dades i escalabilitat superior d'usuari. MicroStrategy ofereix programari de reporting gratuït que es pot descarregar des de la seva pàgina web,   http://www.microstrategy.com/freereportingsoftware . Més informació sobre MicroStrategy (NASDAQ: MSTR) està disponible en  www.microstrategy.com.

MicroStrategy i MicroStrategy Business Intelligence Platform són marques comercials o marques comercials registrades de MicroStrategy Incorporated als Estats Units i altres països. Altres noms de productes i companyies aquí esmentats poden ser marques comercials dels seus respectius propietaris.