L'aplicació Kick It & Qlik It de QlikTech, posa en mans d'aficionats al futbol de tot el món resultats, dades històriques i curiositats

L'aplicació Online i la versió Mobile ofereixen Respostes a preguntes específiques de futbol i Comparatives en només uns clics

Radnor, PA - 7 juny 2010

Per a aquells que intenten provar que el seu equip de futbol és el més potent, QlikTech, una companyia de programari coneguda per les seves visuals i interactius quadres de comandament, ha creat una aplicació de lliure utilització que permet als fans accedir a les estadístiques sobre el pròxim mundial de futbol. Amb aquesta nova aplicació, disponible en línia o a través de qualsevol dispositiu mòbil, els aficionats poden navegar a través de gairebé 80 anys d'història del mundial per analitzar els fets històrics i respondre a preguntes de detalls desconeguts per la majoria.

'Kick It & Qlik It " aprofita les dades proporcionades per Infostrada Sports i serà actualitzada cada 60 minuts amb dades en temps real dels partits, des de l'11 de juny fins al 11 de juliol.

Kick It & Qlik It, World Football Fan App de ClikTech

"Kick It & Qlik It - World Football Fan App"

Utilitzant la tecnologia de QlikView habitualment utilitzada per les companyies per prendre decisions de negoci informades, "Kick It & Qlik It World Football, Fan App" permet als usuaris estar al dia de tots els resultats del Munidial 2010 i impressionar als amics amb respostes a peculiars com:

• La correlació entre l'alçada d'un jugador i la quantitat de gols que fica de cap
  • Quina és la posició en el camp que rep major nombre de targetes grogues i diferència d'edat entre posicions diferents
  • En quina part del partit es fiquen més gols
  • Qui són els jugadors més joves o més veterans del torneig
  • Quants penals s'han xiulat durant el torneig, i quins jugadors xuten més penals

"Aquest estiu, el món es reunirà per gaudir d'un dels grans esdeveniments esportius, buscant cada un com fer destacar el seu equip o país d'origen", va dir Anthony Deighton, vicepresident sènior de producte, QlikTech. "A QlikTech, creiem que qualsevol programari, ja sigui per utilitzar-lo en l'oficina com en un pub amb amics, ha de ser fàcil i divertit d'utilitzar. Ara els aficionats poden fer les apostes i començar noves converses sobre els partits mitjançant l'obtenció de respostes a preguntes que no sabien que havia de que van començar a navegar amb l'aplicació."

Philip Hennemann, fundador i director general de Infostrada Sports, va dir: "El futbol és un esport molt popular en molts països. Amb aquesta aplicació QlikTech ofereix als aficionats del futbol de tot el món informació rellevant que va més enllà de simples estadístiques i que porta a les nostres dades a un nivell més elevat. Hem treballat amb QlikTech per convertir les dades estadístiques del futbol en informació valuosa utilitzable per qualsevol persona que li agradin els esports. Va ser espectacular la rapidesa amb què QlikTech va ser capaç de fer-ho realitat. Amb aquesta aplicació gratuïta tothom pot convertir-se en un aficionat molt ben informat. "

Sobre Infostrada
Infostrada Sports, recull, analitza i distribueix informació sobre més de 100 esports, centrant-se en el futbol i els esports olímpics. Tots els fets i xifres dels partits, esportistes, equips, lligues, tornejos, patrocinadors, estadis, i moltes dades més s'emmagatzemen en una de les més grans bases de dades del món de l'esport. Aquesta informació esportiva - notícies, cobertura en directe, resultats, biografies, estadístiques .. -Es lliura a diaris, revistes, ràdio, televisió, federacions, associacions, organitzadors d'esdeveniments, llocs d'esports, portals, wap i proveïdors de SMS. Gràcies a l'era digital en què vivim, Infostrada Sports distribueix les seves dades sobre qualsevol plataforma, en qualsevol format, en qualsevol idioma, en qualsevol lloc i sempre es lliuren. Alguns exemples de la nostra llista de clients, el COI, la FIFA, UCI, FIH, FISA, Eurosport, ENS, BBC, ZDF, SVT, AFP i Reuters. Infostrada Sports té 100 empleats repartits en una petita seu als Països Baixos i oficines i agències a Dinamarca, Anglaterra, Àustria i Austràlia.

Sobre QlikTech
QlikTech és l'empresa que proporciona respostes per al món dels negocis. El seu producte emblemàtic, QlikView, permet que organitzacions de totes les mides aprofitin el valor de les seves dades per prendre decisions encertades que millorin els seus resultats comercials. A diferència de les solucions d'intel ligència de negocis tradicionals, QlikView ofereix un valor immediat amb resultats concrets en dies o setmanes, no en mesos, anys o mai. A través de l'enfocament associatiu en memòria i transgressor de QlikView, els usuaris de l'àmbit dels negocis han experimentat un èxit i una satisfacció sense precedents. QlikTech és l'única empresa en el mercat amb garantia de devolució dels diners als 30 dies. QlikTech va créixer un 50% el 2008 i ara compta amb més de 11.000 clients en 95 països i més de 700 socis a tot el món. Per obtenir més informació, visita  www.qlikview.com.