Pentaho anuncia On-Demand BI i llança el 72-Hour Challenge

Aborda la Necessitat de Negoci de solucions de BI ràpides, flexibles i de baix cost

Orlando, FL - 8 juny 2010 - Pentaho Corporation, líder en Business Intelligence Open Source, ha anunciat avui la seva nova On-Demand BI Suite Suscription, que elimina barreres crítiques per l'adopció de BI, donant al client un control complet sobre com la solució és implementada i gestionada per Pentaho, pel client, o per ambdós. A més, Pentaho ha anunciat la disponibilitat d'un entorn on-demand d'avaluació, permetent així a les empreses provar fàcilment Pentaho BI Suite amb les seves pròpies dades sense necessitat d'utilitzar maquinari propi ni personal dedicat.

Per llançar el nou servei, Pentaho Services ofereix l'anomenat 72-Hour Challenge, que consisteix en que les empreses proporcionen Pentaho les seves pròpies dades i Pentaho tindrà un complet projecte d'avaluació en marxa i funcionant en aquestes 72 hores, incloent indicadors clau de rendiment i quadres de comandament. La solució es mantindrà en línia durant tres setmanes en les quals el client podrà explorar i ampliar-la a la seva conveniència.

Encara que la majoria de les empreses reconeixen que necessiten d'Intel·ligència de negocis per prendre decisions de negoci òptimes, moltes simplement no tenen el temps o els recursos de negoci o de personal de TI necessaris per emprendre la nova iniciativa de desenvolupament. Les solucions de Pentaho On-Demand BI superen aquests obstacles i redueixen la fricció associada amb un desplegament de BI, permetent a les empreses triar el nivell adequat de participació en funció de les seves necessitats concretes. Poden desenvolupar i administrar la infraestructura i l'aplicació de BI elles mateixes o deixar Pentaho manejar qualsevol part de la distribució o la gestió d'aplicacions. A més, On-Demand BI Suscription de Pentaho es desplega a través d'un sistema d'imatge virtual que elimina qualsevol problema de portabilitat si el client decideix traslladar la seva BI Suite a la seva pròpia infraestructura a les seves instal·lacions. Amb aquest anunci, Pentaho ofereix al mateix temps el millor de les aplicacions sota demanda i de gestió integral, i compleix la promesa del Agile BI.

Resum de beneficis

• El millor d'ambdós mons - Els clients entren en funcionament ràpidament sense la necessitat de recursos interns de TI, alhora que obtenen tots els avantatges de on-premissa Pentaho BI Suite, tot amb les mateixes potents eines de disseny, anàlisi i administració.
  • No lock-up - A diferència de les ofertes SaaS habituals, els nostres clients poden migrar el seu On-Demand BI Suite a la seva pròpia infraestructura en qualsevol moment.
  • Infraestructura extensible i escalable - Els clients poden afegir CPU, RAM, espai en disc i ample de banda com calgui.
  • Costos predictibles - Els serveis s'ofereixen sobre la base d'una subscripció de tarifa plana mensual sense mesurament de recursos. Els clients poden augmentar o disminuir la capacitat d'infraestructura quan sigui necessari.
  • Disponibilitat de Serveis Professionals - Els Serveis inclouen disseny de la infraestructura, modelització dimensional, desenvolupament de solució iterativa, desplegament operacional, gestió d'infraestructures, gestió d'aplicacions, i el conjunt complet de serveis professionals de Pentaho.
  • Flexible, segur i de confiança - La infraestructura de Pentaho On-Demand BI es troba allotjada en un Data Center amb distribució de la càrrega de les aplicacions de Nivell 4, i amb disponibilitat "5-9's" de maquinari, infraestructura i comunicacions. La infraestructura compleix completament amb l'estàndard SAS 70 Tipus II

"Ara estic en condicions de mostrar el poder del BI a més persones a la meva empresa en qüestió de dies", va dir Robert Clark, vicepresident de desenvolupament en 4Sight Business Intelligence Solutions. "És infinitament més fàcil obtenir l'aprovació dels projectes de BI i fer arribar la informació correcta a mans dels usuaris amb aquesta solució a la carta. No només tenim accés a la suite completa de Pentaho, sinó que a més podem testejar amb més facilitat i ampliar el projecte, i continua representant una fracció del cost i el temps que els proveïdors de BI propietari necessitarien. "

"On-Demand BI Suscription de Pentaho és un important pas endavant en la nostra iniciativa de Agile BI, i un salt sobre els competidors. La nostra solució On-Demand BI proporciona la potència de la BI Suite de Pentaho completa per oferir Intel ligència de Negoci a més persones en més organitzacions més ràpid ia un cost considerablement menor ", va dir Dave Henry, vicepresident de serveis en Pentaho Corporation. "Mentrestant, les companyies que continuen al marge perquè no poden veure els beneficis tangibles d'invertir en una solució de BI poden ara utilitzar els nostres serveis On-Demand BI d'avaluació per a explorar les possibilitats ocultes en les seves pròpies dades. "

Per obtenir més informació sobre la solució On-Demand BI de Pentaho i el desafiament de 72 Hores visitar

www.pentaho.com / services / on-demand

Al blog de Richard Daley, CEO de Pentaho, es pot llegir

" On-Demand or On-Premis: Yes, Please "

Sobre Pentaho Corporation
Pentaho Corporation és el líder en Business Intelligence Open Source. Milers d'organitzacions a nivell mundial utilitzen el programari de Pentaho per fer més ràpida i millor la presa de decisions decisions de negoci que repercuteixin positivament en els seus resultats finals. Pentaho ofereix una completa suite de BI que inclou capacitats d'integració de dades / ETL, modelització, mineria de dades, anàlisi, informes i quadres de comandament. La Pentaho BI suite recolza iniciativa Agile BI de la Comani, que permet a les organitzacions construir aplicacions de BI més ràpidament, respondre als canvis del negoci amb més facilitat i accelerar el "time-to-value" fins a un 90% menys de cost que els proveïdors tradicionals de BI. Pentaho es va fundar el 2004 i té la seva seu a Orlando, Florida, EUA. Per obtenir més informació, visita www.pentaho.com.