Sage presenta la nova generació de la seva solució Sage ERP X3

Sage ha presentat a Lisboa la propera generació de la seva solució global ERP dirigida al Mid-Market, Sage ERP X3, versió 7. L' programari ERP ha estat completament revisat i actualitzat per assegurar la millor experiència d'usuari, incidint especialment en la usabilitat i la mobilitat com palanques per a la millora i el creixement del negoci.

Una recent investigació de Sage posa de manifest que les empreses del Mid-Market tenen clares tres prioritats a curt i mig termini: Guanyar quota de mercat a través de nous clients, reduir costos operatius, i augmentar els ingressos. Sage ERP X3, si versió 7, fa front a aquests reptes a través de les seves noves funcionalitats i desenvolupament específic.

En aquest sentit, la versió 7 incorpora capacitats d'usabilitat i mobilitat integrades com a estàndard, permetent a les organitzacions de mida mitjana executar més processos, de forma més ràpida i des de qualsevol lloc, contribuint per tant a simplificar i reduir costos i guanyar nous clients.

La versió 7 d'ERP X3, totalment redissenyada i actualitzada

La nova versió del programa ERP presentada a la convenció de Sage a Lisboa inclou una nova interfície, molt intuïtiva i col · laborativa, basada en HTML5, que suporta múltiples navegadors i la personalització per part de l'usuari. La versió 7 també permet accés mòbil i una sèrie d'aplicacions web que contribueixen a l'òptim rendiment de la solució, així com la integració amb Microsoft Office i una nova i potent funció de cerca.

En paraules de Christophe Letellier, CEO de Sage ERP X3, "Hem escoltat als nostres clients, hem escoltat al mercat i hem redissenyat completament la nostra solució de gestió per respondre directament a les necessitats i reptes que tenen avui les empreses del Mid-Market". "La capacitat d'una empresa per guanyar mercat i fer créixer el seu negoci de manera rendible passa, en gran mesura, perquè els empleats puguin accedir, compartir i utilitzar la informació de la forma més eficient possible. Només així, amb senzillesa i flexibilitat, les empreses poden créixer més ràpid ".

La nova interfície de Sage ERP X3 en la seva versió 7 permet a les organitzacions tenir el control del seu negoci, a través d'un complet panell que mostra els principals indicadors de l'empresa d'un sol cop d'ull.

Entre les noves funcionalitats de Sage ERP X3 versió 7 destaquen:

• Traçabilitat estesa: Des del efectiu fins a les ordres de pagament.
  • Personalització de documents (vendes, lliurament, devolució ...)  Definició i gestió flexible dels kits de vendes (opcions i variants)
  • Rastreig de les importacion
  • Configuració flexible de les diferents legislacions aplicables
  • Major control sobre les operacions
  • Gestió flexible de les àrees de distribució
  • Automatització millorada (factures recurrents)

Jayne Archbold, Director of Strategy & Corporate Communications at Sage Mid-Market and Sage ERP X3, comenta que: "La investigació encarregada per Sage a Europa i Amèrica del Nord mostra que les empreses del Mid-Market que disposen d'una millor accessibilitat als dades, més qualitat dels mateixos, i més intel · ligència i usabilitat en els processos, poden obtenir fins a un increment del 35% en els seus ingressos anuals, Això és més o menys 980.000 $ ingressos a l'any de mitjana per a una empresa que factura US $ 42 milions ".

Per la seva banda Stephanie McConnell, Chief Financial Officer de Vacuum Engineering & Materials, va parlar de la seva experiència amb la nova versió de Sage ERP X3. "Necessitàvem automatitzar els nostres processos i augmentar l'eficiència en tota la nostra activitat, i Sage ERP X3 versió 7 fa precisament això. És realment fàcil d'usar i es pot accedir a la informació en els dispositius mòbils, el que fa el nostre negoci i la nostra gent més eficient ".