Oracle presenta Oracle Documaker 11,5

Darrera versió de gran abast d'Oracle permet la Automatització de Documents de solucions Millora de la productivitat amb Easy-to-Use noves característiques

LOMA ACORD, Las Vegas - 24 maig 2010

Notícies Dades

• Oracle ha presentat avui Oracle Documaker 11,5 , l'última versió de la solució líder en l'empresa en el mercat de l'automatització per al document d'assegurança amb més de 90 clients i impulsat millores en el mercat.
  • Un nou i fonamental element d'Oracle Documaker 11,5 - un plug-in per a Microsoft Word per l'autoria - permet als usuaris crear fàcilment el contingut utilitzant el programari familiar, mentre que el departament de TI encara pot aprofitar la potència de l'eina de disseny Documaker Studio per mantenir aquests documents. Amb aquesta capacitat, els asseguradors poden adonar-se de la millora de la productivitat i la capacitat de canviar ràpidament o editar les comunicacions com un negoci necessita un canvi.
  • Un sistema d'adaptació, basada en normes, Oracle Documaker es pot configurar fàcilment per satisfer les necessitats de les asseguradores com el negoci exigeix. Per exemple, els usuaris de negocis poden fàcilment canviar d'idioma el document per tal de satisfer les noves regulacions de compliment, o ràpidament produir comunicacions rics per donar suport a un nou producte, com ara documents de política o de materials de venda i màrqueting.
  • Altres característiques clau seleccionats són:
  • millores en el sistema d'impressió, com ara la producció millorada de mitjans enriquits a través d'Internet o e-mail, i millor capacitat d'impressió manual per donar suport a les campanyes de màrqueting i la garantia real
  • Noves i millorades eines de conversió que faciliten la migració de sistemes heretats, mentre que ajuda a les empreses mantenir la integritat de les seves dades
  • document ampliat la capacitat de fixació, inclòs el suport a 22 tipus d'arxius addicionals que es poden connectar a un document, incloent el correu electrònic, Word, Excel i PowerPoint
  • Addicional capacitats multi-idioma de suport a les companyies regionals i globals
  • millores en les normes complementàries així com la facilitat d'ús millorada per al desenvolupament i els sistemes de temps d'execució.

Suport a una cita

• "Avui en dia, les companyies d'assegurances estan buscant la manera més eficaç i eficient per aconseguir l'automatització de documents, un component clau de qualsevol negoci d'assegurances. Oracle Documaker 11,5 recolza aquesta necessitat, donant als usuaris de negoci nou poder per ràpidament crear, produir i gestionar les comunicacions en tota l'empresa i els departaments de TI a mantenir encara un control general sobre el procés de producció de documents. Aquest equilibri ajuda a reduir costos i millorar la col.laboració interna ", va dir Srini Venkatasantham, vicepresident d'Estratègia de Producte d'Oracle Insurance.

Suport als Recursos

Sobre Oracle

Oracle (NASDAQ: ORCL) és el més complet del món, obert i de programari de negocis integrada i sistemes de la companyia de maquinari. Per obtenir més informació sobre Oracle, visiteu oracle.com